James Juyce | komentáre

Obrázok používateľa James Juyce
St, 02. 03. 11 - 09:54 ad Abec. | James Juyce

a nesmieme zabudat na kokoty

Obrázok používateľa James Juyce
St, 02. 03. 11 - 09:53 ad Lit-krit-liti-kriti-kri | James Juyce

tiez som si v tejto morgensternovskej hracne nasiel predovsetkym odkaz na moje literarnokriticke atakovanie heviera

Obrázok používateľa James Juyce
Po, 28. 02. 11 - 11:46 ad Ďal. dv. | James Juyce

tu uz v podstate islo len o mechanicke dokoncenie sady, to nema byt vyhovorka - mozno pojde o sirsi koncept, v ramci ktoreho budu tie tri basne vselijako prznitelsky vyobracane - v istom zmysle ide o vymyslanie dalsich technik v intenciach oulipo

Obrázok používateľa James Juyce
Po, 28. 02. 11 - 11:42 ad Abec. | James Juyce

hej, povodny napad bolo napisat novu basen, ktora by dajako integralne a tvorivo pracovala s takymto skracovanim, ale predbezne mi nic nenapadlo, tak som ozivil starsi koncept prerabania troch bardovych basniciek

Obrázok používateľa James Juyce
Ne, 27. 02. 11 - 19:28 ad Abec. | James Juyce

posramotena? a za obsah, ako som uvadzal nizsie, nerucim, naopak

Obrázok používateľa James Juyce
Ne, 27. 02. 11 - 18:09 ad Ďal. dv. | James Juyce

hej, ide o aplikaciu druhej przniacej strategie na rovnakej sade trojice textov, pravdupovediac ma tie texty nijako zvlast nepoznacili, len sa mi svojou temou zdaju ako vhodne objekty na subverzne aktivity voci bardovej poezii, je mozne, ze sa tu este v dajakej podobe objavia

Obrázok používateľa James Juyce
So, 26. 02. 11 - 20:08 ad Abec. | James Juyce

presne tam mierim a inak ako cez nadbiehanie bardom to nepojde

Obrázok používateľa James Juyce
So, 26. 02. 11 - 18:58 ad Abec. | James Juyce

jasne, mam pripravene este dve tymto sposobom

Obrázok používateľa James Juyce
So, 26. 02. 11 - 15:54 ad Abec. | James Juyce

akoby aj mohlo zasiahnut, ked prototextom tu je basen nasho barda

Obrázok používateľa James Juyce
Št, 24. 02. 11 - 14:48 ad výrad | James Juyce

ty dojimas mna a ja teba (mojim dojatim), ake dojimave

Obrázok používateľa James Juyce
Št, 24. 02. 11 - 13:01 ad výrad | James Juyce

presne tak som to myslel, pretoze vzdy ked si to citam, tak sa mi tisnu slzy do oci

Obrázok používateľa James Juyce
Št, 24. 02. 11 - 11:16 ad výrad | James Juyce

s tymi dvomi zaverecnymi versami mam problem, nielenze su dopovedajuce ale posobia aj citovo vydieracsky

Obrázok používateľa James Juyce
Pi, 11. 02. 11 - 10:42 ad dva texty úspechu | James Juyce

v tej prvej sa mi zda, ze uz dost nadbytocne pracujes s kokotmi - iste, je to fascinujuca zalezitost (tie kokoty), ale predsa len sa netreba na ne tak upinat, v druhej casti mam trochu problem s poetizujucou kurzivou - ma zmysel skusat tie kontrasty, ale tu sa mi to nezdalo, ale zaver posledneho versa ma pobavil

Obrázok používateľa James Juyce
Št, 10. 02. 11 - 22:04 ad Demontáž | James Juyce

s nacrtnutym konceptom suhlasim, pojdeme do toho spolocne?

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 08. 02. 11 - 22:32 ad Demontáž | James Juyce

to je buracie kladivo, a co si s nim preboha robila?

Obrázok používateľa James Juyce
Po, 07. 02. 11 - 10:31 ad Večer poézie a hudby v Groteske, Poprad, 5. 3. 2010 | James Juyce

no vidis, chces davat nadej a radost a pritom pri citani tvojich textov viacerych ludi zaplavuje znechutenie, odpor, skepsa

Obrázok používateľa James Juyce
Po, 07. 02. 11 - 10:26 ad Večer poézie a hudby v Groteske, Poprad, 5. 3. 2010 | James Juyce

lekcia logiky:

chces mi povedat, ze nemam pravo povedat, ze si slaba poetka? a co este nemam pravo povedat? ze ordinacia v ruzovej zahrade je grc? ze na to aby som mohol povedat, ze si slaba poetka musim byt dobry basnik? na to aby som povedal, ci funguje chladnicka, tak musim byt dobry vyrobca chladniciek? na to aby som bol dobry basnik mi to musi povedat kvalitny uznavany basnik? a kto je kvalitny uznavany basnik? to posudis ty?

ako mozem zavidiet nieco, cim opovrhujem?

naco chces konstruktivnu kritiku, ked sama nie si ochotna sa za tie basne bit? vybrali tie slabsie basne z tvojej tvorby a ty na to pristanes? a este sa chcete tvatit, ze vam ide o kvalitu tvorby? komicke

nie je nahodou zvrhlejsi ten tvoj svet s mediami, ako moj bez medii?

Obrázok používateľa James Juyce
St, 02. 02. 11 - 13:34 ad Archív obskúrnych autorov a autoriek | James Juyce

hej, tiez prechovavam iste sympatie k lady gaga, najma co sa tyka provokativnosti, prelamovania hranic a subverznosti, ale zaroven je to aj doklad nebezpecnej pruznosti systemu, ktory dokaze asimilovat a dokonca vo svoj prospech vyuzit aj taketo zjavy (podobne je na tom aj marilyn manson)

Obrázok používateľa James Juyce
St, 02. 02. 11 - 12:42 ad Archív obskúrnych autorov a autoriek | James Juyce

kritizuju sa diela (pripadne strategie vlastnej autoprezentacie), nie autori a autorky - preco tam su asi tie odkazy na ich stranky a blogy? ti ludia ako taki su zanedbatelni - povsimnutiahodne su produkty ich aktivit

Obrázok používateľa James Juyce
St, 02. 02. 11 - 12:38 ad Archív obskúrnych autorov a autoriek | James Juyce

pravo na reakciu nikomu neupieram

co sa tyka chybajucej kritiky ku konkretnemu dielu, tak v tychto pripadoch by to bolo hadam aj smiesne, pretoze obskurnost je ocividna - to je ako analyzovat politicky program jana slotu, ale keby dotknutych autorov a autorky zaujimali konkretnejsie dovody, tak ich rad napisem, je vsak zaujimave, ze nikto z nich s takouto poziadavkou neprisiel

na pranierovanie v zmysle verejne kritizovanie si vyhradzujem pravo

Obrázok používateľa James Juyce
St, 02. 02. 11 - 01:32 ad Archív obskúrnych autorov a autoriek | James Juyce

je to teda zbytocne alebo mozu aj tito ludia posuvat? ak plati to druhe, tak je dobre, ze sa na nich upozornuje

skus mi, prosim, vysvetlit, v com spociva to pranierovanie a ako sa to lisi od beznej kritiky? pretoze tu nejde o nic ine, len o zbierku autorov a autoriek, ktori/ktore nielenze pisu slabe texty, ale sa aj vsemozne aktivizuju, cim chtiac alebo nechtiac vstupuju aj do mojho sveta - toto je len prirodzena reakcia mojho imunitneho systemu na ich vyrony

Obrázok používateľa James Juyce
Št, 27. 01. 11 - 20:43 ad Inšpirátor s Kamilom Peterajom | James Juyce

hej, kukal som to, je to nechutne, peteraj obdivuje hvoreckeho marketing a pluje na literarne casopisy, podobne ako feldek a hevier nevaha zastitovat tretoradych poetov, pretoze ani on uz ich nijako svojou tvorbou neprevysuje

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 25. 01. 11 - 22:06 ad Večer poézie a hudby v Groteske, Poprad, 5. 3. 2010 | James Juyce

a skusala si sa uz prihlasit do mam talent? tam na vek nehladia

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 25. 01. 11 - 21:55 ad Večer poézie a hudby v Groteske, Poprad, 5. 3. 2010 | James Juyce

ved to je totalne priezracne a takpovediac kulantne nastylizovane

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 25. 01. 11 - 21:34 ad Večer poézie a hudby v Groteske, Poprad, 5. 3. 2010 | James Juyce

nielen ambicioznymi, ale aj egomaniackymi - otazka trva: ako suvisia moje (ne)ambicie s vasim egomaniactvom? ja som sa do mam talent neprihlasil

stratova investicia len v tom zmysle, ze skoda penazi na taku tvorbu

assurballitovo pripadne egomaniactvo nijako neznizuje to vase

co sa tyka pravdivosti/opodstatnenosti - (ne)akceptacia masou pre mna nie je argument

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 25. 01. 11 - 21:16 ad Pokyny pre rodičov | James Juyce

teraz neviem, ci "sablonovitym" myslis v pejorativnom zmysle alebo cisto vecnom - poukazujuc na techniku

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 25. 01. 11 - 21:06 ad Večer poézie a hudby v Groteske, Poprad, 5. 3. 2010 | James Juyce

az na to, ze on ho na rozdiel od teba pouziva v protimarketingovom vyzname

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 25. 01. 11 - 20:59 ad Večer poézie a hudby v Groteske, Poprad, 5. 3. 2010 | James Juyce

a co si myslis, ze preco to ikar robi? fakt si taka naivna?

co sa tyka egomaniaka z nasich kruhov, tak bud konkretna

pravdivost oznacenia/hodnotenia budeme posudzovat podla toho, kolko ludi sa s tym stotozni? strielas si?

ako suvisia moje (ne)ambicie s vasim egomaniactvom?

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 25. 01. 11 - 20:52 ad Večer poézie a hudby v Groteske, Poprad, 5. 3. 2010 | James Juyce

hadam tu nikto nebude urcovat, co je koho do coho

a pozri sa do slovnika, co znamena sloveso "ohovarat"

Obrázok používateľa James Juyce
Po, 24. 01. 11 - 11:17 ad Večer poézie a hudby v Groteske, Poprad, 5. 3. 2010 | James Juyce

zbytocne defenzivny zaver tvojej odpovede - nenapisal som, ze to bude najhorsia zbierka v tomto roku, vychadzaju aj este vacsie prisernosti, ale ak ma byt toto pre teba utecha, tak prosim

Obrázok používateľa James Juyce
Po, 24. 01. 11 - 02:21 ad Večer poézie a hudby v Groteske, Poprad, 5. 3. 2010 | James Juyce

ach riso, fakt som necakal, ze prides s takouto blbostou, vo viacerych mojich predchadzajucich komentaroch som explicitne napisal, ze mam problem s kvalitou tych textov a ze mi ide najma o nu (a nie o komercny uspech atd.) - tolko by si ma uz mohol poznat, ze je pre mna vzdy prvorady text, komentar, na ktory reagujes je len nacrtnutim celeho toho mechanizmu, ktory je zalozeny na tom, ze ikar vyhlasi sutaz, do ktorej sa zapoja rozlicne ambiciozne bytosti - takmer vyhradne bez talentu a zrucnosti napisat co i len trochu invencny a odvazny text, ikar z toho balastu vyberie uzsi balast (poznam tie vase texty z mam talentu), vyda, roztoci marketingovy kolotoc a zucastnenym autorom a autorkam da na oplatku pocit, ze su spisovatelia/spisovatelky a uspokoji tak ich egomaniacke potreby, tu nejde o literaturu alebo umenie, tu ide o uspokojovanie dvoch zakladnych zaujmov a potrieb - jedna je ekonomicka na strane ikaru a druha je egomaniacka (ved co ine ako ego moze cloveka priviest na myslienku zapojit sa do takeho typu sutaze ako je mam talent) na strane vas, dufam, ze uz mi rozumies

Obrázok používateľa James Juyce
Ne, 23. 01. 11 - 23:14 ad Večer poézie a hudby v Groteske, Poprad, 5. 3. 2010 | James Juyce

vy zo seba robite bandu amaterskych a po obskurnej spisovatelskej kariere baziacich fuserov, nechavate sa zneuzivat vydavatelskym koncernom, ktory vam na oplatku poskytuje iluziu spisovatelstva

 

pokojne si vydavajte vsetko, archiv obskurnych autorov a autoriek sa bude rozrastat o vase mena (toto nie je vyhrazka, len prejav mojho uspokojenia)

Obrázok používateľa James Juyce
Ne, 23. 01. 11 - 23:04 ad Večer poézie a hudby v Groteske, Poprad, 5. 3. 2010 | James Juyce

tento tvoj karieristicky a marketingovy slovnik ("uplatnit sa") je skutocne zvrhly a dokumentuje specificky pristup k tvorbe - nejde o to pisat invencne, originalne, podvratne texty, ale uplatnit sa, vydat zbierku vo velkom vydavatelstve, ziskat si stovky citatelov a citateliek, zapisat sa do srdc, ubohe

Obrázok používateľa James Juyce
Ne, 23. 01. 11 - 11:04 ad Plagiátor Ivan Kolenič ? | James Juyce

pravo zostat napokoji nema ziaden autor a kolenic uz vobec nie, ktovie kolko tych veci, kvoli ktorym sa paci jeho citatelom, su plagiaty? toto ti nenapadlo?

Obrázok používateľa James Juyce
Ne, 23. 01. 11 - 10:55 ad Plagiátor Ivan Kolenič ? | James Juyce

inak, ako je mozne, ze je v adrese toto: plagiator-ivan-kolenic-alebo-hlupak-zelinsky?