James Juyce | komentáre

Obrázok používateľa James Juyce
Št, 28. 04. 11 - 14:36 ad Iste mu to príde vhod | James Juyce

pre mna dost nezaujimave - spoteni halucinujuci muzi na tabletkach ma irituju svojou konvencnou (kvazi)nekonvencnostou, a dufam, ze moj pocit, ze je tam motiv podvadzania manzelky, sa mi len zda a ze to len typek halucinuje

Obrázok používateľa James Juyce
Št, 28. 04. 11 - 14:22 ad Metakognitivita pre 21. storočie | James Juyce

prvy odsek celkom vtipny a nadlahceny, v tom druhom sa to zacina trochu zamotavat, najma nepriesvitne nepriesmyky posobia na mna kostrbato, treti odsek prinasa celkom zaujimavu riadenu asociativnost zabrzdenu poslednym (znepokojujucim/definitivnym) versom

Obrázok používateľa James Juyce
Št, 14. 04. 11 - 20:53 ad V podmienkach nedokonalej konkurencie treba byť ostražitý | James Juyce

uvodna cast (prve dva odseky) skvele, citat z dobsinskeho fakt brutalny, aj jednotka je svojou parodickostou zosmiesnujucou pracovno-karieristicke zalozenie cloveka v kapitalizme velmi pozoruhodna, ale zaver uz je trochu rozpacity - to vsunutie zakonnika medzi dva (poslabsie) citaty z dobsinskeho (ktore su tu ulozene akosi nahusto a akoby nasilne) sa mi javi dost neintegralne, a ani posledny riadok nedosahuje ironicky svih prvej polovice celeho textu, ale celkovo si myslim, ze ides na to dobre, velmi dobre

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 12. 04. 11 - 19:15 ad S farm. priem. na večné | James Juyce

vlastne mi napadlo, ze by mohlo ist o dynamicku basen, ktora by sa menila podla toho, ake lieky tana a leo aktualne uzivaju, nazvime to farmakoart

Obrázok používateľa James Juyce
Po, 11. 04. 11 - 20:50 ad S farm. priem. na večné | James Juyce

problem je v tom, ze nielen druhy liekov, ale aj davkovanie je specificke pre iste vekove skupiny a som si isty, ze prave tieto vekove skupiny nepatria medzi citatelov/ky plus7dni - z jedneho prozaickeho dovodu - nevedia citat

Obrázok používateľa James Juyce
Po, 11. 04. 11 - 09:27 ad je | James Juyce

mne sa paci prvy vers, to nasledujuce vymedzovanie sa a vysvetlovanie je strasne kostrbate a ukecane, celkom dobra je prostredna cast, zaver opat pre mna nie - sivo zvracajuci rychly mrak je zbytocne poeticky/metaforicky a to je pre mna cim dalej tym menej akceptovatelne

Obrázok používateľa James Juyce
Ne, 10. 04. 11 - 18:56 ad S farm. priem. na večné | James Juyce

hej, len som prepisal zoznam, ktory mame polozeny na kuchynskej linke, aby sme vedeli, co a kolko komu dat

Obrázok používateľa James Juyce
Ne, 10. 04. 11 - 18:53 ad S farm. priem. na večné | James Juyce

pravda je taka, ze nejde o moj napad, o prvenstvo navrhu mena leo sa dodnes hada otec a sestra mojej zeny, zavazilo najma to, ze ide o nazov pornocasopisu

Obrázok používateľa James Juyce
So, 09. 04. 11 - 19:56 ad Cieľ je veličinou budúcnosti | James Juyce

tiez sa mi pacia tieto kompozicie zlozene zo sofistikovanych banalit

Obrázok používateľa James Juyce
St, 30. 03. 11 - 08:19 ad Akú knihu/knihy som si dnes kúpil/a | James Juyce

ach sorry, dufal som, ze ten chybajuci otaznik v mojej predchadzajucej reakcii sa da domysliet

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 29. 03. 11 - 13:51 ad Ontogenéza jedinca | James Juyce

mam sice sympatie pre tento typ poezie, ale toto stvarnenie sa mi zdalo viac nasilne ako vtipne

Obrázok používateľa James Juyce
Po, 28. 03. 11 - 08:11 ad Na ceste | James Juyce

mam dojem, ze toho ondrusa je tam citit az prilis

Obrázok používateľa James Juyce
Št, 24. 03. 11 - 15:34 ad smäd | James Juyce

od takejto poezie som si uz odvykol a tak na mna posobi este viac iritujuco ako kedysi, prekaza mi vsetko - od nahromadenia svetla a blyskania v uvode, cez zatvorky, ktore posobia skor nadbytocne ako funkce az po kliseovite narabanie so zrenickami, kozou a krvou, nic nove, len konvencne babranie sa v stokrat prezutych obrazoch

Obrázok používateľa James Juyce
Ne, 20. 03. 11 - 15:15 ad tautológia | James Juyce

no vidis, a nie je to ani experimentalne, ani nekonvencne

Obrázok používateľa James Juyce
Pi, 18. 03. 11 - 21:54 ad epidermolysis bullosa | James Juyce

tato tvoja nova poloha sa mi pozdava este menej ako ta predchadzajuca, uvravene, kostrbate ("jediným a konečným vlastným pohlavím" + cely zaver), pseudofilozofujuce, prazdny zaver

Obrázok používateľa James Juyce
Št, 17. 03. 11 - 18:04 ad Psi vino on tour 2011 - Kosice | James Juyce

ty predsa reprezentujes tu mladez, ktorej mravny vyvoj by mohol byt ohrozeny

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 15. 03. 11 - 08:18 ad Psi vino on tour 2011 - Kosice | James Juyce

za nezverejnenim fotiek citim chvalyhodnu snahu neohrozit mravny vyvin tunajsej mladeze, kiez by sme sa s takymto uvedomelym a zodpovednym pristupom stretavali castejsie

Obrázok používateľa James Juyce
Pi, 11. 03. 11 - 14:39 ad mor(ho); // počítačom [de]generovaná poézia | James Juyce

neviem, ci ma dajaky prehlad o veciach alebo ci islo len o taku momentalnu iniciativu

Obrázok používateľa James Juyce
St, 09. 03. 11 - 23:02 ad výrad | James Juyce

vies vytiahnut aj onakvejsi vyraz ako troska?

 

"Umenie, ktore nema pravidla sa neda predsa ohodnotit" - ale ty ho hodnotis, len sa tak prasi

Obrázok používateľa James Juyce
St, 09. 03. 11 - 17:17 ad výrad | James Juyce

sam si konstatovanim, ze "Umenie bez pravidiel, ako ste sa nizsie obhajovali sa neda objektivne hodnotit" nadherne pomenoval relevantnost tvojich argumentov, tvoje subjektivne pocity nikoho nezaujimaju, ak ich ani nevies zdovodnit, resp. ich zdovodnujes komickymi konceptami ako suvislost a citovost

Obrázok používateľa James Juyce
St, 09. 03. 11 - 16:54 ad výrad | James Juyce

ale nenapadlo ti, tak ako ti nenapada ziaden racionalny argument, zmozes sa len na zdovodnenia typu "pretoze nie su dobre" a "tato basen a mnohho inych na totmto servery su strasne (takze sa nedaju citat)", tu uz sa neda hovorit ani o pseudointelektualizme, ty nedostatok intelektu priamo demonstrujes

Obrázok používateľa James Juyce
St, 09. 03. 11 - 15:28 ad Niečo sa deje | James Juyce

hej, literatura si asi bude musiet uvedomit svoje miesto a dat sa do sluzieb reality-performancu, ci ako to nazvat

Obrázok používateľa James Juyce
St, 09. 03. 11 - 15:14 ad Niečo sa deje | James Juyce

hej, hej, deaflympiáda je dost nedocenena experimentalna akcia, ale napriklad ani ta s tou vybusninou v batohu nebola zla, alebo s kamionistom do turecka, tieto ovela posobivejsie akcie ako hocijaky literarny experiment vo mne prehlbuju skepsu k literature a moznostiam experimentu v nej

Obrázok používateľa James Juyce
St, 09. 03. 11 - 14:48 ad Niečo sa deje | James Juyce

ale ak si dobre spominam na svoj komentar k tej akcii, tak som, myslim, hovoril nieco v tom zmysle, ze keby islo o podobny fake ako cesky sen, tak by cela ta bombastickost bola ospravedlnitelna

Obrázok používateľa James Juyce
St, 09. 03. 11 - 14:10 ad Niečo sa deje | James Juyce

jasne, tak to bol vskutku originalny experiment

Obrázok používateľa James Juyce
St, 09. 03. 11 - 07:50 ad výrad | James Juyce

chcel si povedat, ze ty tomu nerozumies, ani sa necudujem, ked na poeziu uplatnujes pochybne koncepty z 19. storocia, zaspal si minimalne jedno storocie, bracho

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 08. 03. 11 - 22:57 ad správa o subj. | James Juyce

v tomto pripade ma to skor rusi, ale tvoja vec

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 08. 03. 11 - 15:30 ad Niečo sa deje | James Juyce

vraj bola z organizacnych dovodov zrusena

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 08. 03. 11 - 14:45 ad správa o subj. | James Juyce

stvrta veta lepsia, v tretej mi prekaza, ze sa to rozdelilo na dve vety, co narusa jednovetovu koncepciu uplatnovanu na ploche celej basne, cize by mozno bolo lepsie pouzit "ktore", ale je to moj nazor

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 08. 03. 11 - 11:26 ad DE PROFUNDIS | James Juyce

druha sa mi pozdava viac, v tej prvej mi prekaza zaver - zda sa mi dopovedany bez dostatocne silnej ironickej nadstavby

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 08. 03. 11 - 09:15 ad vlastná hlina | James Juyce

v zavere som cakal nieco menej konvencne? menej banalne?

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 08. 03. 11 - 09:12 ad správa o subj. | James Juyce

celko vtipne, azda ta posledna veta bola navyse, uspokojil by som s tou ironickou predposlednou, tretia veta je dost stylisticky kostrbata, spojenie "podozriva nachylnost" v stvrtej vete je dost vyznamovo zahmlene a vagne, hodilo by sa nieco udernejsie

Obrázok používateľa James Juyce
Po, 07. 03. 11 - 22:50 ad Niečo sa deje | James Juyce

v tejto suvislosti mi napada, ze kam sa podela ona bombasticka udalost lighght avizovana na 1. 3. 2011?