Komentáre

Ne, 22. 11. 09 - 20:40 ad zlo/m zo série ∞ | nana

bohužiaľ...dužinu už neprodukujem...

viac moje?...neviem, ako si ma pamätáš, ale to obdobie  je už preč...

 

 

Obrázok používateľa dazda
Ne, 22. 11. 09 - 20:07 ad zlo/m zo série ∞ | dazda

preboha, len to nie

praveze sa to prilis hodi do tej 'koncepcie' a cakala som nieco viac tvoje, viac stavnate, s duzinou

Ne, 22. 11. 09 - 19:20 ad zlo/m zo série ∞ | nana

je to taká mierne depresívna vízia...

asi máš pravdu...

všimla som si, že sa vám veľmi nehodím do koncepcie...

čo už...

 

Obrázok používateľa James Juyce
Ne, 22. 11. 09 - 17:30 ad Prípad Válek - Daniel Hevier | James Juyce

hej, hevier je pripad, uz som to viackrat napisal

Obrázok používateľa dazda
Ne, 22. 11. 09 - 16:21 ad zlo/m zo série ∞ | dazda

isla som citat s pomerne velkymi ocakavaniami, zial, nenaplnili sa

ciastocne to mozno robi aj forma, pre ktoru si sa rozhodla, pride mi to prehnane bublinovite, vzdusne, nemam sa o co opriet, co to vlastne je?..

Obrázok používateľa dazda
Ne, 22. 11. 09 - 16:09 ad cibuľa / | dazda

zacinam neznasat slovo chamula [aj ked organicky mi imponuje]

zuby vytrhnute z kontextu mi pride pomerne lacne

kysliku/a, aj ked podla JULS je to dvojtvar, sakramentsky mi tam sedi a

sympaticke mi je hromadenie lokalu o

vadi zdvojenie kontextu /pravdepodobne opacny ucinok/

inak sa mi tazko vnika pod vrchnu vrstvu vrstvenia, nadinterpretovat nemienim, cakam

Obrázok používateľa dazda
Ne, 22. 11. 09 - 16:03 ad "...veď život nie je taký dobrý" | dazda

mne sa celkom lubilo - jedna z tych lepsich, neviem, ako si chcel, ako to bolo inak a aky bol umysel, ale pochybujem, ze na tom zalezi natolko, aby si konstatoval, ze sa nepodarilo ako si chcel [ty alebo..?].. vdakamatkezemi, ze existuje viacvyznamovost

Obrázok používateľa klobúk
So, 21. 11. 09 - 17:29 ad "...veď život nie je taký dobrý" | klobúk

hm.. vďaka za komentár, nemal som v úmysle dať tam antagonizmus.. a ano, islo o zamer sklbit do jednej vazby dve rozne urcenia(miesto a cas). s tou postelou a balvanmi to bolo inak, ale.. nepodarilo sa asi ako som chcel, no co uz..

Obrázok používateľa James Juyce
So, 21. 11. 09 - 16:17 ad cibuľa / | James Juyce

v samom zavere akoby trochu dosiel dych, obcas trochu bombasticke (najma v tych dvoch genitivnych vazbach v druhom odseku), ale inak celkom zabava

Obrázok používateľa trolejbus
So, 21. 11. 09 - 16:16 ad Slabo vytŕčajú obrysy čohosi bieleho | trolejbus

prvá polovica ma navnadila na iný priebeh básne

Obrázok používateľa James Juyce
So, 21. 11. 09 - 16:10 ad "...veď život nie je taký dobrý" | James Juyce

celkom by ma zaujimalo kto alebo co ta doviedlo k tomuto surrealizujucemu pokusu, je to este dost kostrbate - cudne nedokonceny prvy vers, jednoduchy antagonizmus (tma - biely priestor), diskrepancia medzi postelou a balvanmi (je tam teda postel alebo len rozlahle balvany?), stylisticky kostrbate spojenie "tu i vtedy" - alebo islo o zamer sklbit do jednej vazby dve rozne urcenia (miesto a cas)?

Obrázok používateľa hal
So, 21. 11. 09 - 14:00 ad Prípad Válek - Daniel Hevier | hal

originalny nazov obrazu je persistence of memory... a ten prvok sa v um. zargone nazyva  .. makke hodiny.. - dali ich namaloval ako inspiraciu zo svojho sna - preto ten nazov ...snivalo sa mu o tekutom camemberte.

 

tento obraz ma aj pokracovanie - nazyva sa

 

The Disintegration of the Persistence of Memory

http://lh4.ggpht.com/_SUBGzd1BG60/SiNuHsziUsI/AAAA...

 

Obrázok používateľa dazda
So, 21. 11. 09 - 12:52 ad Prípad Válek - Daniel Hevier | dazda

to som pochopila, ze tekute hodiny

daliovsky ako salvador dali alebo ten iny dali

a ked ten iny dali, odkial to viete?

Obrázok používateľa James Juyce
So, 21. 11. 09 - 00:53 ad Prípad Válek - Daniel Hevier | James Juyce

tekute hodiny, hevier ich pouzil uz v clanku o nadrealistoch

Obrázok používateľa James Juyce
Pi, 20. 11. 09 - 15:03 ad Prípad Válek - Daniel Hevier | James Juyce

tiez som si to vsimol, evidentne ide o jediny daliovsky artefakt, ktory pozna

Obrázok používateľa hal
St, 18. 11. 09 - 21:27 ad Efekt | hal

:)) haikuovsky zaver do stratena.. :D

Obrázok používateľa CrawlingChaos
St, 18. 11. 09 - 17:21 ad Prípad nadrealisti - Daniel Hevier | CrawlingChaos

a Hevier nepovazuje za surrealistov nadrealistov:)

Obrázok používateľa trolejbus
St, 18. 11. 09 - 17:09 ad Prípad nadrealisti - Daniel Hevier | trolejbus

myslím, že nadrealisti mali dosť nevyrovnanú poéziu - na jednej strane veľa skvelých nápadov, metafor, na druhej strane zasa veľa zbytočného. Ale začali používať voľný verš, uvoľnenejší slovosled, hovorový jazyk. Neviem. Zdá sa mi, že čítal som, že nadrealisti moc Hlbinu a Dilonga za surrealistov nepovažovali.

Obrázok používateľa andrej
St, 18. 11. 09 - 16:23 ad Ževraj ich je viac | andrej

klesam heh :)

kleofas je aj v kalendari myslim, neviem, kde je v tomto mene problem

Obrázok používateľa andrej
St, 18. 11. 09 - 16:22 ad Ževraj ich je viac | andrej

nikde som nespomenul, ze je to bezdomovkyna, teraz vyzeram ako niekto, kto je voci nim zaujaty

 

no jo banalne

Obrázok používateľa hal
St, 18. 11. 09 - 16:02 ad Ževraj ich je viac | hal

niektore veci pobavili.. slusne to bolo, komercne ako prasa, ale slusne.. hlavne uvod si prepracoval - nejak mi chybala - a dost citelne pasaz - medzi ruzlucenim sa u kleofasa (mam antipatiu k takymto menam apropo, toto nevycitam - elat napriklad dokaze podat aj nezvycajne mena) a vyberanim prachov pre tu pani bosorku.. ci co to bolo :)

Obrázok používateľa hal
St, 18. 11. 09 - 15:58 ad konverzácie. | hal

mne to pripomenulo mechanickeho pomaranca trocha.. akurat, ze v mechanickom je este nadovazok perfektne originalne premakany rusky slang.. ale - celkovo - ocenujem jednotlive prvky - dokopy to bolo snad az prilis zhustene a uplynulo do stratena -  skoda...

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 17. 11. 09 - 22:35 ad konverzácie. | James Juyce

vzdy pri takychto veciach hrozi, ze dobre napady zaniknu v zaplave pozerskych, prvoplanovych a lacnych obskurnosti, toto je tiez ten pripad, ale ocenujem ten drajv a nasadenie (a mozno aj odvahu), na niektorych miestach som sa bavil

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 17. 11. 09 - 22:25 ad Ževraj ich je viac | James Juyce

vezie sa to na takej prvoplanovej vlne strachu z bezdomovcov, ostatne je len trochu rozpisany jeden dost banalny napad - tie nestastia, ktore sa na neho valili mohli byt aj originalnejsie, prekliala ho bezdomovkyna a potom ho odkliala - skutocne pozoruhodna zapletka a necakane rozuzlenie, mne sa pacil akurat prvy odsek

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 17. 11. 09 - 22:00 ad Prípad nadrealisti - Daniel Hevier | James Juyce

tento hevierov "mytoborecky" text by si vyzadoval podrobnejsi rozbor, mozno sa na to niekedy odhodlam, je to velmi dobry odrazovy mostik pre odbornu diskusiu

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 17. 11. 09 - 21:57 ad /Ne/dostupná | James Juyce

posledne dva verse (netypickou) vazbou pripomenuli posledneho, ale inak prilis sentimentalna vec, okrem toho to "vo mne" znie prilis popisne

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 17. 11. 09 - 21:49 ad Efekt | James Juyce

trochu malo, take zahmlene chodenie okolo horucej kase, haikuovsky zaver do stratena

Obrázok používateľa Animae Mundi
Ut, 17. 11. 09 - 18:15 ad Prípad nadrealisti - Daniel Hevier | Animae Mundi

neviem. vobec sa mi nelubi ako ten svoj utilizovany pohlad na poeziu prezentuje ako nejaku dogmu.

najma odvtedy, co pise do .tyzdna, sa z neho stal akysi guru. (opravnene?)

 

 

Obrázok používateľa Animae Mundi
Ut, 17. 11. 09 - 18:06 ad basne-portal | Animae Mundi

no hej, len som zvedavy ako chcu vymahat svoju pohladavku. na zaklade mailu? mena a prezviska?..

Obrázok používateľa trolejbus
Ut, 17. 11. 09 - 13:41 ad Literárny večer slovenských spisovateľov (literárna talk show) | trolejbus

aj v Trnave bol P. Vilikovský pred nedávnom (asi pred týždňom)...tiež taká "talk show" a v "publiku" bolo asi 20 ľudí. Také malé komorné posedenie to bolo.

Obrázok používateľa andrej
Ut, 17. 11. 09 - 12:55 ad /Ne/dostupná | andrej

zas taky neurazajuci gycik pre mna, mas to riadne herbalne (gastany, listy, brectan) na takej kratkej ploche...

 

taktiez rocne obdobia bohvieako nepresvedcili

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Po, 16. 11. 09 - 21:21 ad slam poetry | CrawlingChaos

jake to bolo? ja som bol na ceste domov

menej trapne ako obvykle?

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Po, 16. 11. 09 - 20:51 ad Ževraj ich je viac | CrawlingChaos

trochu pubertalne napisane a satira zobrakov je trochu populisticka

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Po, 16. 11. 09 - 20:36 ad Skvapalnená matka - Richard Cedzo | CrawlingChaos

marx ziadnu novu, spravodlivu spolocnost neprojektoval, tym padom uz dalej netreba komentovat

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Po, 16. 11. 09 - 19:52 ad Prípad nadrealisti - Daniel Hevier | CrawlingChaos

hej, zato daliovske hodiny su surrealizmus jak svina

Syndikovať obsah