Komentáre

Obrázok používateľa James Juyce
Št, 15. 04. 10 - 21:59 ad panika | James Juyce

no hej, dost klasicka a rutinna prozaicka zabavka

Obrázok používateľa James Juyce
Št, 15. 04. 10 - 21:38 ad agens | James Juyce

nazov pripomenul solotrukovu zbierku, prve dva verse vzbudzovali v pozitivnom zmysle psychoticko-absurdne ocakavania, ale tie sa, zial, nenaplnili - stred sa rozpadol a zaver sa vyznacuje nezaujimavou popisnostou, z ktorej vybocuje len skvely posledny vers

Obrázok používateľa James Juyce
Št, 15. 04. 10 - 21:27 ad úkon | James Juyce

v uvode dost do oci biju tie viacnasobne privlastky a vobec cely ten zaciatok posobi dost verbalizujuco, nepomahaju ani ozvlastnenia typu "optika cez našikmený dym / a vrtuľovitý pohyb hrudného vákua", ktore su skor rutinerske, druha - uvolnenejsia polovica ma pre prvoplanovu bizarnost zaujala este menej

Obrázok používateľa Animae Mundi
St, 14. 04. 10 - 19:30 ad "Kvalita" poézie podľa vydavateľstva Ikar. | Animae Mundi

riso, toto podivne sprostredkovanie mohlo ist cez sukromnu postu napriklad..

pripadne ako anonym ma Miroslav K. moznost reagovat na komentar bez registracie..

Obrázok používateľa ericek
St, 14. 04. 10 - 14:09 ad kloaka 1 - 2/2010 | ericek

vyborne, pacilo sa mi... drzim palce chalani

Obrázok používateľa James Juyce
St, 14. 04. 10 - 00:14 ad kloaka 1 - 2/2010 | James Juyce

na druhej strane - minimalne k dvom ludom z kloaky ma hevier pozitivnu vazbu - prvym je milan adamciak, ktory heviera uvadza aj v jednej svojej odpovedi a druhym je peter macsovszky, ktoremu hevier vydal debutovu zbierku (!), co bola vtedy asi mimoriadne riskantna zalezitost

Ut, 13. 04. 10 - 23:34 ad kloaka 1 - 2/2010 | Richard Miške

Hej, to som u neho aj ja čítal, ste ma predbehli, chcel som to sem skopčiť. Bol som milo prekvapený.

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 13. 04. 10 - 21:41 ad kloaka 1 - 2/2010 | James Juyce

nie, vobec, skor prijemne prekvapeny

Obrázok používateľa James Juyce
Ut, 13. 04. 10 - 20:48 ad kloaka 1 - 2/2010 | James Juyce

jednoznacne mysli moju kriticku reakciu na jeho clanok v .tyzdni o nadrealistoch, ale teda vsetka cest, ze to propaguje aj napriek tej dost ostrej kritike

Obrázok používateľa riso
Ut, 13. 04. 10 - 20:43 ad kloaka 1 - 2/2010 | riso

necital som to este cele..tak neviem ci nemysli membranu vseobecne (komentare)..redakcia by skor vedela

Obrázok používateľa riso
Ut, 13. 04. 10 - 20:37 ad kloaka 1 - 2/2010 | riso

pise: 

Napriek tomu, že ma tam kritizujú, odporúčam ako inšpiratívne čítanie.

Obrázok používateľa hal
Ut, 13. 04. 10 - 20:34 ad kloaka 1 - 2/2010 | hal

a ten Hevier - to aj cital :) ?

Obrázok používateľa dazda
Ut, 13. 04. 10 - 14:50 ad Pár zvrátených obrazov naložených v kyseline | dazda

toto je desne prvoplanove, az vulgarne

 

A znova.

 

Preťahujem
perinu cez oči.

Obrázok používateľa hal
Ut, 13. 04. 10 - 09:14 ad kloaka 1 - 2/2010 | hal

uzasne obrazky :) celkovo -  dobra praca s vyberom, usporiadanim  a clenenim rubrik. :( az na tu znakovu rec :D

Obrázok používateľa andrej
Ut, 13. 04. 10 - 00:14 ad kloaka 1 - 2/2010 | andrej

nie, trochu moc kryngonske

ale inak vyborne citanie

Obrázok používateľa CrawlingChaos
Ut, 13. 04. 10 - 00:10 ad kloaka 1 - 2/2010 | CrawlingChaos

dalsie cislo uz bude cele ˛գաΛ˛Λ

Obrázok používateľa andrej
Po, 12. 04. 10 - 23:47 ad kloaka 1 - 2/2010 | andrej

*clap clap* .. skvele.. akurat na moj vkus trochu moc ˇ~^~ˇ^~//////~ˇ^^˘˛°˘˛ýťžýť...

Obrázok používateľa James Juyce
Po, 12. 04. 10 - 23:34 ad kloaka 1 - 2/2010 | James Juyce

vdaka, snad nazor nezmenis ani po precitani zvysnych prispevkov

Po, 12. 04. 10 - 23:19 ad kloaka 1 - 2/2010 | Richard Miške

Zatiaľ som to len prebehol a prečítal si článok Demýtizácia demýtizácie, ale už teraz nemám slov, vyzerá to na 104 strán kvalitného literárneho magazínu.

Po, 12. 04. 10 - 22:37 ad "Kvalita" poézie podľa vydavateľstva Ikar. | Richard Miške

Pre Animae Mundi od Miroslav Kapusta:

 

Nemal som vôbec v úmysle sa prihlásiť - sem do Membrány, iba som si sem zo zvedavosti klikol, súc o tomto webe upovedomený dandanom, Borisom Lilovom a Aššurballitom /určite poznáš - ak nie osobne, tak aspoň z Madness, odkiaľ Ťa poznám i ja/. Ako hovorím, nahliadol som, čítam komentáre na tému ktorú nadhodil Richard Miške, keď tu vidím, svoje meno v Tvojom komentári /ak je to nejaký iný, tak sa ospravedlňujem, ale je to v podstate jedno!/. Čo sa týka súťaže Ikaru, absolútne s tebou súhlasím a v podstate i so všetkými komentármi na túto tému. Áno, bol som i ja jedným z tých, čo sa do danej súťaže Ikaru prihlásili. Vložil som jeden príspevok, ale vzápätí som ho i vymazal /aspoň by mal byť vymazaný - odvtedy som tam nebol, nezaujímam sa!/ a ďalej neprispievam. I mne sa rozsvietilo a podmienky stanovené v súťaži Ikarom považujem okrem iného za veľmi obmedzujúce. Viazať texty jeden rok a pritom šanca uspieť pri danom systéme je mizivá, je pre mňa neakceptovateľné. To len na vysvetlenie, že ak si tam náhodou zachytil moje meno, ktoré spomínaš v nelichotivom tóne spolu s nejakým Nemethom a Baška Bartálom, ktorých mimochodom absolútne nepoznám, tak v mojej osobe hovoríš o niekom, kto tam v podstate nie je. Keďže si ma spomenul, logicky predpokladám, že si dostatočne oboznámený s mojou tvorbou a preto Ti absolútne nezazlievam prípadný negatívny postoj k nej, len som Ti chcel dať na vedomie, že sa o priazeň Ikaru cez ich súťaž neusilujem. Inak prajem všetko dobré. Čisto náhodou, ak by si sa mi chcel ozvať, tak iba cez madness. Kvôli tomuto komentu som nepovažoval za potrebné prihlasovať sa na Membránu a myslel som si, že Ti to vložím na madness, ale ako pozerám, tu už nie si, tak som si dovolil využiť sprostredkovanie cez Richarda Miškeho.

Obrázok používateľa riso
Ne, 11. 04. 10 - 22:38 ad komunikácia (lineár) | riso

nedosledna integracia ma pre mna v tomto pripade konkretny vyznam..ale tuto liniu vnimam mozno len ja :)..dik za nazor

Obrázok používateľa James Juyce
Ne, 11. 04. 10 - 19:56 ad komunikácia (lineár) | James Juyce

celkom hej, ale tento vers "nedôsledná integrácia deformuje" na mna posobil vatovito, mozno aj ta prva zatvorka je prilis civilna a dopovedajuca

Obrázok používateľa dazda
Ne, 11. 04. 10 - 14:17 ad komunikácia (lineár) | dazda

neochotu slnka vychadzat

krovinorez pare

 

zasvietilo slniecko?

Obrázok používateľa James Juyce
Ne, 11. 04. 10 - 13:05 ad rámec interkontinentálneho hrdinstva | James Juyce

ved jestvuju aj naivni a nediskurzivni citatelia a citatelky

Obrázok používateľa riso
Ne, 11. 04. 10 - 11:32 ad nutkanie | riso

ano zachova je substantivum a patri k tomu nasledujuce sloveso :) tvoj dojem ma určite opodstatnenie..

Obrázok používateľa James Juyce
Ne, 11. 04. 10 - 11:27 ad nie len čerstvá | James Juyce

skvely text, paci sa mi ta stylisticka a formalna priezracnost a jednoduchost kombinovana so surrealnou obraznostou a rekvizitami, velmi mi to pripomina jakubove (chaosove) texty

Obrázok používateľa trolejbus
Ne, 11. 04. 10 - 10:45 ad nutkanie | trolejbus

Nesedí mi ten prvý verš tretej strofy: "formálne záchova" ? Je to preklep alebo mám brať slovo "záchova" ako podstatné meno a patrí k nemu aj nasledujúce sloveso? Alebo je to všetko len zámer?

Nemôžem si pomôcť, ale z každej tvojej básne mám dojem, že tam je motív ženy alebo vzťahu.

Obrázok používateľa andrej
Ne, 11. 04. 10 - 10:32 ad rámec interkontinentálneho hrdinstva | andrej

skor sa spytaj, ci je text kvalitny, ked musi autor dovysvetlovat, ako ho treba chapat..

Obrázok používateľa riso
Ne, 11. 04. 10 - 10:22 ad dymiaci | riso

tak leitmotiv nie je eroticky..ale ide o akt s niektrymi spolocnymi atributmi

Obrázok používateľa riso
Ne, 11. 04. 10 - 09:09 ad nutkanie | riso

frontalne by mi tiež sedelo :) ale mam to v inom texte kt.. tu ešte nie je..

Obrázok používateľa riso
Ne, 11. 04. 10 - 09:05 ad nutkanie | riso

samozrejme tam malo byt formalne..slovosled v tejto strofe mal v podstate ozvlaštnit odb. štylistiku..spomalit tempo..alebo niečo take

Syndikovať obsah