A.
autor radostného očarenia autor radostného očarenia
autor radostného očarenia
B.
autor mnohovýznamového svoju senzualistickú
obraznosť zjavne opieral.
o metaforiku v rokoch pokračoval v rozvíjaní mnohovýznamového
poetiky povyšujúcej všedné motívy na nositeľov
najvyššieho mnohovýznamového básnického posolstva
komunikatívneho mnohovýznamového tvaru ústrednou
témou jeho ľubozvučných veršov je na prvý pohľad láska no
v jej spektre sa z vysoka
s naliehavosťou mnohovýznamového
bez prílišného mnohovýznamového
pátosu v gnómickej forme ironickom ozvláštnení a v
ustavične obnovovanom
osvetlení mnohovýznamového premietajú
všeobecné problémy ľudstva aktuálne
existenciálne úú z kosti i neriešiteľné
konflikty medzi ľudským indivíduom
a spoločnosťou. z tohto mnohovýznamového hľadiska sú básne [...]
C.
všetky vyhradené. nijaká časť nesmie byť.
reprodukovaná. uchovávaná v rešeršných systémoch významovo
prenášaná akýmkoľvek spôsobom vrátane elektronického mecha
nického fotografického či iného alebo zalamovaná do veršov a
vydávaná za experimentálnu poéziu bez predchádzajúceho písomného súhlasu autora respektíve autora.
Poslať nový komentár